Generacija Z se nanaša na generacijo, ki se je rodila med letoma 1997 in 2012. Ta generacija je bila vzgojena na internetu in družbenih medijih, najstarejši pripadniki dotične generacije so počasi zaključili s šolo in vstopajo na trg dela. Povprečna generacija Z je svoj prvi pametni telefon dobila tik pred dvanajstim rojstnim dnem, komunicirajo predvsem prek družbenih omrežij in sporočil, na telefonu pa preživijo toliko časa kot starejše generacije ob gledanju televizije. Gen Z je tudi etnično najbolj raznolika zasenči vse prejšnje generacije v sprejemanju raznolikosti in vključenosti.
Kje pa je generacija Z, kar se tiče trendov in doma?
Če prostor ni videti prijetno, trendovsko in vedno 'priklopljeno na splet', ga Gen Z ne želi. Ta generacija vidi potencial v vsaki posamezni sobi in bo preoblikovala svoje prostore s pomočjo TikToka, ljubkih izdelkov, kupljenih na spletu in zanimivimi najdbami v trgovinah, ki prodajajo rabljene ali starinske izdelke.
Gen Z svetu rada pokaže, kako so svojo kopalnico spremenili v spa s svečami ter kako so svoj strop obložili z LED-lučmi, da so svojo dolgočasno sobo spremenili v čudovito mesto za meditacijo. Poglejte, kakšni so trendi generacije Z.
Nepričakovana osvetlitev
Prvi trend, ki je prevzel prostore generacije Z, je nepričakovana in edinstvena razsvetljava. Ta trend presega osnovno luč s senčnikom in vključuje LED-svetlobne trakove, ki jih je mogoče pritrditi na vaš strop in zanimive vintage namizne svetilke. Mnogi strokovnjaki na področja dekorja pravijo, da jhe osvetlitev postal 'nakit', prostor postane bolj eleganten.
Motivi gob
V letu 2021 se najmočneje vračajo teme iz 60. in 70. let. Strokovnjakinja za trende Dayna Isom Johnson pravi, da je to posledica močne želje generacije Z, da pobegne v "svetel, preprostejši čas" in se izrazi. "Ni presenetljivo, da letošnji trendi dekoracije doma, ki so priljubljeni med generacijo Z, črpajo navdih iz drugih živih in ekspresivnih obdobij," pravi. Motivi gob so morda najbolj jasen pokazatelj te nove-stare dobe v domačem dekorju. Ugotavljajo tudi, da se je število iskanj svetilk povečalo za 371 %, pri iskanju blazin in prevlek za blazine z motivom gob pa za 902 %.
Pohištvo iz ratana
Ta slog pohištva se je vrnil, ker ponuja veliko teksture. Vsak kos lahko naredi bolj zanimiv in igriv, še posebej v kombinaciji s kompletom knjig za kavo mizico, drobno rastlino v pisani vazi ali svetlo notranjostjo.
DIY umetniško delo
Samoizražanje se pogosto pojavi v obliki umetnosti. Nekateri pripadniki generacije Z iščejo umetniške ponatise na spletu, ki se poklanjajo njihovim interesom in osebnosti. Veliko ji v roke vzame tudi čopič. Ta specifičen trend dekoracije prispeva k "eklektičnemu domu" in "maksimalističnemu življenjskemu slogu", kot ga je opisal analitik Swasti Sarna, opazil je namreč velik porast iskanja dekorja, "saj želi Gen Z ohraniti svojo novo odkrito ljubezen do doma, a vstopiti v maksimalističen življenjski slog." Ta življenjski slog je sestavljen iz svetlih barv in drznega videza, kar se lahko pojavi v umetnosti DIY.
Vrnil se je tudi karo vzorec
Karirasti odtis lahko najdete na kopalni podlogi, preprogi za dnevno sobo ali kompletu brisač za roke, najbolje je v kombinaciji s svetlimi barvami.
Veliko moderno pohištvo
Ta vrsta pohištva je prijetna, vendar ne potiska sloga na stran, je kul in šik, nič ne pove da je kul in moderno kot velik, a eleganten kos pohištva. Tukaj je tudi delo od doma zaradi koronavirusa, in šik pisarniški kotički.
Nosilci iz makrameja
Makrame je nazaj. Ta umetniška oblika – ki je sestavljena iz vozlov, premišljeno povezanih v zapletene in uporabne vrvi se uporablja za obešanje rastlin, je hitro edinstven kos za sicer dolgočasno steno. Jasno je tudi, da so se ljudje pripravljeni sami naučiti izdelave makrameja.
Organska keramika
Domači okras ni samo tisto, kar obesite na stene v vašem domu, ali svetilke, ki jih izberete za osvetlitev sobe. Vključuje tudi vse predmete, ki jih uporabljate vsak dan, kot so kuhinjska posoda, steklovina ali posoda. Ti predmeti lahko izrazijo vaš osebni slog s svojo barvno paleto, obliko in detajli. Gen Z izbere predvsem "organsko" keramiko, saj je nova, unikatna in ima svojo osebnost.
Barvna steklena posoda
Podobno kot organska keramika se Gen Z odloča za bolj hladen in zabaven pristop. Za dopolnitev barvitih in ekspresivnih prostorov, ki so jih ustvarili, dodajo tudi barvno stekleno posodo.
Spa kopalnice
Gen Z se neposredno sooča s svetovnimi izzivi. Od podnebnih sprememb do socialne pravičnosti, ta generacija vsak dan organizira, izobražuje in si prizadeva za svetlejšo prihodnost za vse. Skrb za sebe je pomemben del njihove rutine, saj lahko pomaga umiriti telo in dušo v času velikega stresa, tako jim pomaga tudi spa kopalnica. Lahko je videti kot penasta kopel s svečami ali parna prha.
Estetika žajblja
Zelena barva žajblja je najbolj priljubljena barva za dom med generacijo Z.
Udobni zunanji prostori
Gen Z – in celo druge generacije, ki so se med pandemijo lotile opremljanja in prenove doma – si želijo, da bi vsak centimeter njihovega prostora delal zanje. To vključuje tudi majhen balkon, povezan z njihovim mestnim stanovanjem ali bujnim dvoriščem, kjer se običajno družijo s svojim psom.
Ti prostori so kljub pogostejši uporabi spomladi in poleti podaljšek njihovega bivalnega prostora in lahko dodajo vrednost življenjskemu slogu generacije Z. Ljudje tako te prostore prenavljajo z udobnim, funkcionalnim in trajnostno izdelanim pohištvom.
Dekor
Vir: Elite Daily
Komentarji (0)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV