Tihi luksuz pomeni opremljanje z elementi, ki so iz izredno kakovostnih materialov. Iz slednjih so kosi pohištva ali dekoracije izdelani z izjemnim mojstrstvom. Toda po drugi strani prav nič na njih ne deluje, kot da gre za nekaj, za kar je treba seči globoko v denarnico. Ni prepoznavnih logotipov, niti drugih izstopajočih elementov. Cilj je eleganca, ki ne pritegne pozornosti.

Oblika minimalizma
Trend tihega luksuza je na nek način oblika minimalizma, kajti barve so običajno bolj nevtralne, ni živahnih odtenkov, niti močnih vzorcev ali vpadljivih tekstur. Ni veliko dekoracije oziroma je ta vsaj na videz preprosta. Glavni cilj tihega luksuza je res čim večja kakovost, a enako pomembna je tudi enostavnost.
Bogastvo, ki ga okolica ne opazi
Ta trend se je verjetno uveljavil z željo, da bogastvo, ki ga ima nekdo, okolici ne bi bilo prav razvidno. Torej nekdo bo želel vsem takoj pokazati, koliko ima pod palcem, nekdo drug bo vložil veliko v mojstrsko izdelavo, udobje in kakovost, vendar ne bo želel, da to, s čimer se obdaja (tudi denimo oblačila), vsakomur pri priči razkriva materialno stanje. Ravno pri omenjenih oblačilih je trend tihega luksuza enako priljubljen.
Kaj je razlog za priljubljenost tega trenda?
Časi so nekoliko nemirni in razslojevanje vse večje. V takih trenutkih morda ni najpametneje veliko pozornosti obračati nase in prav zato se je toliko bogatašev očitno odločilo, da sledi filozofiji tihega luksuza.

Drug razlog bi lahko bil vse večja zavest o pomembnosti skrbi za okolje. Bolj ekološko je vložiti veliko denarja v nekaj, kar bo zdržalo dolgo. In če boste leta in leta imeli isto opremo ali ista oblačila, ni ravno pametno, da je v prvem primeru ta takšna, da hitro presede, v slednjem primeru pa so ta zelo lahko prepoznavna.
Lahko vsakdo sledi temu trendu?
Vsak mu ne more slediti na enaki ravni, vendar pa je njegova filozofija lahko nekaj, kar sprejmete za svoje. To pomeni, da kupujete stvari, ki bodo zdržale čim dlje. Za njih morda ne boste odšteli ravno ogromne vsote, a lahko se odločite, da boste za kar koli, kar potrebujete, odšteli največ, kot si lahko privoščite. Izbrali boste največjo kakovost, pa tudi udobje, ki si ju lahko privoščite. Da se teh elementov ne bi naveličali, boste izbrali eleganco oziroma klasiko, ki ni vpadljiva. Na tak način je to lahko trend, ki mu lahko sledi kdor koli.
Žeja po priznanju
Ta trend ima še eno "zdravo" komponento, to pa je, da se odreka iskanju priznanja oziroma pohvale. Ni treba, da vas vsi v okolici opazijo. Pomembno je le, da vi živite v okolju, ki je kakovostno in mojstrsko opremljeno, toda ni treba, da to ve še kdor koli drug. Dovolj je, da ste vi zadovoljni, priznanje drugih je nepomembno.
Ali je to vendarle nekaj, česar ne moremo vsi doseči?
Drugi spet pravijo, da je tihi luksuz trend med bogataši, ker ga toliko ljudi vendarle ne more prevzeti. Najprej se je pojavil pri oblačilih in modnih dodatkih, saj je naenkrat bilo mogoče kar koli kupiti tudi za manj denarja, kar se je razširilo še na notranjo opremo. Na prvi pogled ima lahko danes kdor koli vse. A tisti, ki so najvišje na lestvici, so začeli svoje bogastvo kazati drugače. Z izbiro takšnega puloverja ali jedilne mize, kot ju lahko imamo vsi, le da za ceno in kakovost, ki si ju ne moremo privoščiti vsi.



Komentarji (0)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV