Inženirji po vsem svetu vedo, da v digitalnih časih šteje predvsem zanesljivo in hitro delovanje poslovnih rešitev. Tudi v povezanem svetu, ki temelji na realnočasovni obdelavi kupa podatkov, je pomembno, da senzorji delujejo pravilno, da so ustrezno povezani in nastavljeni (kalibrirani), saj odločanje, ki temelji na slabih podatkih, seveda vodi v katastrofo. Podjetja zato ob tem, ko hitijo pripravljati svoje rešitve s področja interneta stvari in industrije 4.0, iščejo najbolj sposobne in zanesljive partnerje. Nemško podjetje Robert Bosch je denimo svojo platformo interneta stvari (Bosch IoT Cloud) oblikovalo kar v računalniškem oblaku in jo bo prihodnje ponudilo svetu, letos pa na njej gradi vse lastne storitve in rešitve.
"Bosch IoT Cloud je zadnji košček sestavljanke, ki poskrbi za kakovostno digitalno preobrazbo številnih področij. Družba letno vlaga okoli 500 milijonov evro letno v razvoj novih tehnologij, tak tempo naložb in inovacij bomo ohranili tudi v prihodnje," je povedal Volkmar Denner, izvršni direktor družbe Robert Bosch.
Z mislijo na uporabnike
Povezan svet stavi na kakovost uporabniške izkušnje. Ljudje si pač želimo rešitev, ki bodo naredila naša življenja varnejša, lepša, enostavnejša in udobnejša. Očitno je, da eno samo podjetje težko poskrbi za vse, zato je lepo videti aktivnosti različnih združenj, ki si prizadevajo urediti posamezna področja. Zanimivi projekti in ekosistemi, posebej taki, ki temeljijo na odprtih standardih, t. i. odprtih podatkih ter vtičnikih API za izmenjavo podatkov, premikajo meje mogočega. Slednje smo že doživeli v industriji, kjer načelo pravočasne proizvodnje vzame v roke umetna pamet in optimizira delo v pametni tovarni, naročila pri dobaviteljih in logistične procese v dobavni verigi. Prav zato datumi dobave, ki nam jih trgovec (prodajalec avtomobila, kuhinje ali drugega kompleksnega izdelka) obljubi, dejansko držijo.
Naročnik oglasa je Bosch.