
Podjetje Miele je bilo ustanovljeno že leta 1899 in ima eno najdaljših in najboljših tradicij v svetovnem trgu za proizvodnjo gospodinjskih aparatov za kuhinje, nege perila in nege tal ter aparatov za uporabo v poslovnih obratih in medicinskih ustanovah. Kakšna je strateška vizija podjetja za takšno uspešnost, kot jo imate?
Tako kot ste dejali, Miele je že od leta 1899 družinsko podjetje. Od nekdaj smo zavezani in izredno lojalni do naših zaposlenih, do strank in dobaviteljev, hkrati pa tudi do okolja in družbe. Strateška vizija podjetja je, da bi ostali in vedno bili ena izmed najbolj zaupanja vrednih in zaželenih znamk. Miele ponuja strankam produkte, ki so izdelani po principu trajnosti, kakovostne izvedbe, lahkotnosti uporabe, učinkovitosti, visoko kvalitetnemu oblikovanju in ponudbi. Ustanovitelja Carl Miele in Reinhard Zinkann sta na prve aparate zapisala 'Immer besser'' (vedno najboljše). K temu še vedno stremimo in vedno bomo.
Miele je postal sinonim za dolgoročno razmišljanje in ravnanje, kontinuiteto vrednot in ciljev, do strank in dobaviteljev imate partnerski odnos, prav tako pa kulturo podjetja in vodenje usmerjate v zaposlene. Je vse to tisti pravi recept za uspeh?
Zaposleni v podjetju posvečamo pozornosti naši znamki in doslednosti na najvišji ravni. Zavzemamo se za dolgoročne cilje, ki stojijo na vrednotah in trdih temeljih, dobrim odnosom tako znotraj podjetja kot s strankami in dobavitelji. Rekel bi, da je zavzemanje za dobre odnose ključnega pomena.

Bi nam povedali kaj več o vaših izdelkih – katere imate trenutno v ponudbi? Po čem se vaši izdelki razlikujejo od ostalih, ki so na tržišču?
Miele je podjetje, ki je v številnih državah eno izmed najbolj cenjenih znamk na trgu. Na našem nemškem trgu je bil Miele celo razglašen za najboljšo znamko vseh časov. Veliko o nas povejo tudi stranke:
Pri nas je ključnega pomena, da imajo kupci prednostno obravnavo. Zahvaljujoč našim hitrim in učinkovitim poprodajnim storitvam je bil Miele večkrat izbran za najboljšega v svoji panogi. Kot sem dejal, veliko dajemo na odnose. Četudi naši kupci potrebujejo le nasvet za uporabo ali pa morda profesionalno čiščenje, naši zaposleni z veseljem pridejo tudi na dom. Vedno smo tu za naše kupce. To vedno obljubljam in vedno se trudim, da to tudi izpolnjujem.

Spregovoriva nekaj besed o vaši svetovni inovaciji – pečici Dialog. Ta presega vse dosedanje aparate, ki jih poznamo – zakaj? Po čem se razlikuje od drugih?
Ste že slišali za pečenje ribe v kocki ledu ali pa pečenje teletine v čebeljem vosku? Brez tega, da bi se led dejansko stalil? Da, prišel je čas, da ponovno odkrijemo pravi pomen kuhanja. S pečico Dialog smo pri Miele zagotovili tehnologijo, s katero se elektromagnetna valovanja inteligentno odzivajo na teksturo hrane. Za primer – meso je kuhano bolj enakomerno, kar ohranja pristen okus. S peko v pečici Dialog ribe in zelenjava ohranjajo svojo fino strukturo, testo pa se znatno izboljšuje.
Kakšen je način delovanja pečice Dialog?
Videz pečice Dialog je identičen videzu običajne pečice. V notranjosti pa se odpira povsem nov svet kuhanja, peke in užitka okusov. Nekaj, kar običajno vzbudi zanimanje občinstva, ko predstavljamo pečico Dialog je nepečen file ribe, ki ga postavimo v kocko ledu. Kot sem že povedal, rezultat je takšen, da se riba v ledu enakomerno zapeče, led pa ostane zamrznjen. Različne sestavine hrane za celoten obrok lahko istočasno postavimo na pladenj v pečico, pečeni pa bodo v popolnoma enakem času – in tudi do 70 % hitreje kot pri običajnih načinih kuhanja in pečenja. Pečica Dialog je bila izdelana in poslana na trg v drugem četrtletju leta 2018.
Kakšne mehanizme ima pečica Dialog? Lahko rečemo, da ima inteligentno upravljanje energije? Ena od glavnih prednosti te pečice naj bi bilo prav pametno upravljanje – četudi nas ni doma, lahko deluje, je to res?
Tehnologija pečice Dialog uporablja elektromagnetna valovanja na hrano, ki ustvarja toploto za kuhanje in pečenje. Pečica ima modularno enoto, ki generira elektromagnetna valovanja v določenem frekvenčnem območju in jih porazdeli v določenem frekvenčnem območju preko dveh visoko zmogljivih senzorjev. Molekule v hrani so razporejene na različne načine, nenehna prilagoditev frekvence podpira proces pečenja in kuhanja. Isti senzorji pečici zagotavljajo povratno informacijo o količini energije, ki jo absorbira hrana. S povezljivostjo pečice Dialog smo obljubili navdih in dodatno veselje do kuhanja. Dodatno preko aplikacije Miele@mobile ponujamo nešteto receptov, ki predstavljajo idealno izhodišče za eksperimentiranje in preizkušanje novih idej. Uporabnikom aplikacija ponuja številne programe.

Pri podjetju Miele ste tudi vedno naklonjeni do novih, ambicioznih in vedoželjnih mladih ljudi. Kaj bi svetovali pripadnikom mlajše generacije, da bodo uspešni v življenju? Kaj bi rekli, da je tisti vaš recept za uspeh, nekaj, kar vas in vaše podjetje dela drugačne od drugih?
Po mojem mnenju je bistvenega pomena, da ugotovite, kakšne so vaše individualne potrebe in za kaj ste nadarjeni. Ustanovitelj našega podjetja Carl Miele je bil na primer prepričan, da sta le dve poti do uspeha: ali si cenejši od svojih tekmecev ali pa si preprosto boljši. Glede na to, da ni hotel biti cenejši, je postal najboljši. Za njegovo odločitev ''Vedno najboljši'' stojimo še danes.
Bralcem bi svetoval, da nadaljujejo z delom tam, kjer so resnično dobri. Nikoli se ne prenehajte izobraževati in učiti, ker učenju nikoli ni konca. Zavedati se je treba tudi tega, da v življenju uspeh največkrat pomeni trdo delo, nič ne pride z lahkoto, tisto, kar pa pride, pa ni vredno in navadno odide na isti način, kot je prišlo. Večkrat, kot v življenju padeš, in še večkrat, kot se pobereš, boljši in bolj močan postaneš. Hkrati te padci naredijo tudi za boljšo in bolj zanesljivo osebo, vsaj po mojih izkušnjah.
Zadnje, ampak ne najmanj pomembno se mi zdi da je, da moramo vedno dajati naprej. Na primer učiti svoje mlajše kolege, delovati v prostovoljstvu ali pa kaj podobnega.
Kakšni so vaši načrti za prihodnost? Nam lahko zaupate, v katero smer delovanja boste šli, za kaj si boste prizadevali in kaj vse še mislite ponuditi strankam?
Lahko vam obljubim, da boste v prihodnje videli še veliko inovacij podjetja Miele. Ena od glavnih tem bo trajnost – vizija podjetja je postati najbolj trajnostno podjetje na trgu in v naši panogi. Strategija trajnosti določa naša načela, čeprav je stara le nekaj let, je to strategija, ki temelji na vrednotah, kot so integriteta, odgovornost do ljudi in okolja, kontinuiteta in nenazadnje občutek za kakovost. Seveda smo in še bomo soočeni z mnogimi izzivi na poti do tega cilja – bodisi podnebne spremembe, pomanjkanje virov, demografske spremembe ali pa pomanjkanje kvalificiranih delavcev. Te izzive lahko premagamo le, če trajnosti ne razumemo kot dejavnost samo zase, temveč kot celovit del vseh področjih v našem podjetju.

Sponzorirana vsebina