Vsi, ki ste se že kdaj srečali s prenavljanjem in opremljanjem stanovanja, veste, da gre za enega zadnjih korakov ureditve doma, ki pa je prav tako pomemben kot vsi prejšnji – ali še bolj! Stilov, barv in materialov je ogromno, prav tako je bogata tudi ponudba. Pomembno je, da se projekta lotite premišljeno z zanesljivi partnerji, ki dom pomagajo pripraviti do želene funkcionalnosti in popolnega videza, svoje delo pa opravijo kakovostno z največjo mero profesionalnosti.
Sledite željam v okviru finančnih zmožnosti
Ko se lotite prenove ali opremljanja svojega doma, je zelo pomembno, da se najprej odločite, kakšno zgodbo si želite ustvariti v vašem domu. Poleg želja upoštevajte svoj življenjski slog, obenem pa določite proračun, ki bo lahko sledil vaši rdeči niti. Gospa Petra in njen partner sta opremljala celo hišo in njuna glavna želja je bila enotni stil pohištva v vseh bivalnih prostorih. Na spletu sta iskala ideje prostorov, ki so bili opremljeni v slogu, ki jima je bil všeč. Zavedala sta se, da bosta težko našla serijsko izdelane elemente za vse prostore v enakem stilu, zato je bila edina rešitev poiskati nekoga, ki bo izdelal kakovostno in moderno pohištvo po meri.

Poiščite strokovnjake, ki so zanesljivi
Prijatelji so jima namignili, da pri GA+ kuhinje ponujajo to možnost, poleg tega slovijo po svoji zanesljivosti in kakovosti opravljenih storitev, obenem pa se držijo dogovorjenih rokov zaključka projekta. Ker sta se želela izogniti nepotrebnim zapletom in prihraniti živce ter čas, sta se z idejami takoj oglasila pri njihovem svetovalcu Sašu, ki je prisluhnil njunim idejam in skupaj so usklajevali želje in možnosti, tako pa je nastal tudi končni in realni izris prostorov.
Bodite odprti za konstruktivne predloge
Kljub temu da sta že od začetka točno vedela, kaj želita, jima je v postopku izrisa veliko odličnih idej in funkcionalnih rešitev predlagal tudi strokovno podkovan in izkušen svetovalec. Idej seveda ne moremo časovno omejiti in Petra je želela vse nove možnosti čimprej preveriti in videti, kako bi izgledale v prostoru. Veliko časa so tako namenili iskanju elementov in najboljših kombinacij, ki bodo ustvarile čimbolj enotno podobo vseh prostorov. V podjetju GA+kuhinje nudijo izris popolnoma od začetka, odlično pa se izkažejo tudi v primerih, ko je treba kaj spremeniti. S svetovalcem so naredili nekaj sprememb glede oblike elementov in postavitve predalov.
Največjo spremembo so tako naredili pri kuhinji. Petra je bila prepričana, da bosta imela v kuhinji vse elemente v črni barvi, toda padla je drugačna ideja. Na koncu sta se namreč odločila za svetlejšo kombinacijo in dodala elemente bele barve. Hiša ima namreč nameščena črna okna in če bi bilo v tej barvi tudi vse pohištvo, bi bil prostor preveč temačen in optično zmanjšan, tako pa deluje zelo odprto in diha.
Petra jim je zaupala tudi pri izdelavi kopalnice, dnevne sobe, predsobe, garderobe, pisarne, večnamenskega prostora in spalnice. Skrbno načrtovanje za maksimalni izkoristek prostora in enotni stil opreme v hiši namreč predstavlja čudovit življenjski prostor, o čemer se lahko prepričate v spodnjem virtualnem sprehodu skozi Petrino na novo opremljeno stanovanje:
GA+kuhinje so del podjetja Aparati d. o. o., postavljenega na trdnih temeljih dobrega, družbeno odgovornega poslovanja, ki je v mnogih pogledih korak pred časom in konkurenco. Znani so po tem, da se hitro prilagajajo in odzivajo na potrebe tržišča. Izstopajo tudi z visokokakovostnimi storitvami, njihov končni cilj pa je zadovoljstvo strank, ki se rade vračajo k njim. Obiščete jih lahko v kar šestih salonih po Sloveniji (Ljubljana, Maribor, Slovenj Gradec, Kranj, Novo mesto in Levec) ali pa jih na izris povabite v svoj dom. Nudijo vam tudi nakup do 72 obrokov brez obiska banke.
Njihov dobavni rok za kuhinjo ali ostalo pohištvo, narejeno po meri, je zgolj približno osem tednov, kar je veliko manj kot v večini pohištvenih salonov, kjer je potrebno na pohištvo čakati tudi več mesecev. Poleg tega vas skozi celotni proces nakupa, torej od svetovanja, izrisa, nakupa do datuma dostave, montaže in tudi morebitne poznejše reklamacije ves čas vodi isti svetovalec, ki koordinira celoten postopek in vedno poskrbi, da je izkušnja opremljanja domovanja prijetna in hitra. V podjetju nudijo tudi poprodajno podporo in imajo lastno reklamacijsko službo, kjer pa dela ni veliko, saj kakovostnega pohištva ni potrebno popravljati ali (pre)hitro menjavati. Tudi Petra verjame, da ji njihove telefonske številke ne bo treba poklicati vsako desetletje – ali še dlje.
Sponzorirana objava