Povejte, kaj želite
Najprej morate opredeliti svoja pričakovanja in potrebe ter jih vključiti v pogodbo o sodelovanju s čistilnim servisom. Tako se boste izognili morebitnim nesoglasjem v prihodnosti. V pogodbi o sodelovanju s čistilnim servisom naj bodo zapisane obveznosti in pristojnosti servisa, vaša pričakovanja in zahteve glede čiščenja, pogostost čiščenja, obseg in dodatne storitve.
Nato se dogovorite, ali boste med čiščenjem prisotni v domu. Nekateri čistilni servisi želijo, da ste prisotni, medtem ko drugim to ni pomembno.
Pred prvim čiščenjem se skupaj s čistilko sprehodite po prostorih in jo seznanite z vašimi pričakovanji ter poudarite področja, ki potrebujejo več pozornosti pri čiščenju. Če imate posebne zahteve glede čistilnih sredstev, ki jih čistilka uporablja, ali če imate alergije, o tem obvestite čistilko vnaprej.
Ne pospravite pred prihodom čistilke? Pa bi morali
Sliši se nenavadno, pa vseeno. Pred prihodom čistilke pospravite predmete s tal in površin, da bo delo opravljeno hitreje in temeljiteje. Pospravite osebne predmete, kot so oblačila, igrače, elektronske naprave in druge drobnarije. Čistilka tako ne bo izgubljala časa s pospravljanjem razmetanih predmetov, ampak se bo lahko osredotočila na čiščenje.
Če imate hišne ljubljenčke, se posvetujte s čistilnim servisom glede njihove prisotnosti med čiščenjem. Nekateri servisi zahtevajo, da hišni ljubljenček ni prisoten, medtem ko drugi nimajo takšnih zahtev. V vsakem primeru pa je dobro, da je vaš hišni ljubljenček navajen na prisotnost čistilke.
Dogovorite se tudi glede uporabe čistil in morebitne uporabe ekoloških čistilnih sredstev. Če čistilka uporablja vaše čistilne pripomočke in opremo, se prepričajte, da so pripravljeni in na voljo. To vključuje čistila, krpe, metle, sesalnike in drugo potrebno opremo.
Zaupanje je ključnega pomena, zato lahko čistilni servis prosite, da vam pošilja vedno isto osebo. Čistilki dajte kopijo ključa ali kodo za vstop skozi vrata, da bo lahko dostopala do vašega doma, ko vas ni tam.
Redno komunicirajte s čistilko oziroma čistilnim servisom
Po končanem čiščenju se s čistilko pogovorite o rezultatih in morebitnih izboljšavah za prihodnje obiske. Ne bojte se podati konstruktivne kritike, saj bo to pomagalo čistilki bolje razumeti vaša pričakovanja in se prilagoditi vašim potrebam.
Redno komuniciranje z čistilnim servisom in čistilko vam bo omogočilo, da boste na tekočem z morebitnimi spremembami urnikov, dopustov ali zamenjav. Prav tako lahko občasno preverite, ali so vaša pričakovanja še vedno skladna s storitvami, ki vam jih čistilni servis nudi.
Z dobro pripravo, jasnimi pričakovanji in redno komunikacijo boste zagotovili, da bo čistilni servis opravil delo na način, ki vam najbolj ustreza, in vaš dom bo vedno čist ter urejen.
Uživajte v prihranjenem času in trudu, ki ga lahko namenite drugim stvarem, kot so družina, prijatelji, hobiji ali kariera, medtem ko za čistočo vašega doma skrbi zaupanja vreden čistilni servis.
Komentarji (0)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV