Sadje je tako kot zelenjava izjemno pomemben del zdrave prehrane. Vsi smo že slišali za klasičen nasvet, da je treba pojesti vsaj pet kosov sadja ali zelenjave na dan.
In znotraj kategorije sadja najdemo skupino citrusov, ki so navadno predpakirani v mrežasto vrečko določene barve. Pomaranče in mandarine v rdečo, limone pa v rumeno. Čeprav se nam to zdi samoumevno, pa obstaja zanimiva razlaga, zakaj je temu tako.
Zakaj ravno rdeča in rumena vrečka?
Tako pomaranče kot druge agrume na trgovskih policah običajno najdemo v mrežasti vrečki. Vendar pri izbiri embalaže ne gre le za preprosto naključje, temveč za natančno premišljeno in dodelano trženjsko strategijo.
Razlog, ki stoji za rdečimi ali rumenimi mrežastimi vrečkami, se skriva v preprosti optični iluziji. Zaradi optičnega učinka rumene ali oranžne barve na plodove celoten izdelek postane privlačnejši za človeško oko.
Oranžni sadeži v rdeči vrečki, rumeni sadeži v zeleni ali rumeni vrečki
Kot pri mnogih ali celo večini stvari, ki jih lahko kupimo na trgovskih policah, je z embalažo in samim videzom mogoče pritegniti kupčevo pozornost. V tem primeru rdeča mrežasta vrečka naredi sadje bolj žive barve. Rdeče črte čez oranžno pomarančno lupino ustvarijo miselni-optični trik, zaradi česar so sadeži videti sočnejši in bolj sveži.
Namen je poudariti sočnost in svežino sadeža
Ta pojav je znan kot Munkerjeva optična iluzija, pri katerem gre za to, da barve izberemo in kombiniramo tako, da ena barva poudari drugo. V tem primeru rdeča barva poudari oranžni odtenek pomarančne lupine.
Ista strategija se uporablja tudi za druge oranžne citruse, kot so mandarine in nekatere različice grenivke. Medtem se za limone uporabljajo zelene ali rumene vrečke citrusov, ki poudarjajo naravno rumeno barvo sadežev. Limone v rdeči vrečki bi namreč bile videti bolj oranžne namesto rumene.
Komentarji (0)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV