»Pes je bil ob 6. uri zjutraj živ,« je dejal njegov razočaran lastnik Michael Dellegrazie za britanske medije. Da je poginil, mu je osebje sporočilo ob 8.30. Da bi ugotovili, kaj se je zgodilo, je podjetje samo sprožilo podrobno preiskavo.
»Domače živali so pomembni člai naših družin in vedno se trudimo, da bi bilo potovanje za vse prijetno,« so sporočili. »Podjetje je sprožilo temeljito preiskavo dogodka, da bi zagotovili, da se kaj takega ne bo nikoli več ponovilo,« so še dodali. Veterinarja so prosili, da potrdi vzroke smrti.
To sicer ni prvi tak primer. Kot poročajo tuji mediji, je marca letos poginil mladiček, potem ko je osebje lastnike prisililo, da ga dajo v košarico nad glavo. Leta 2017 so ameriške letalske družbe prevažale več kot pol milijona hišnih ljubljenčkov. Od teh jih je po podatkih Ministrstva za promet Združenih držav Amerike 24 umrlo, 15 jih je bilo ranjenih in ena žival pa je bila izgubljena.
Vse, kar morate vedeti, če se odpravljate z ljubljenčkom v tujino!
Komentarji (7)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV