Lia in Jan Auber imata kljub rosnim letom za sabo že izjemno težke življenjske preizkušnje. Po ločitvi staršev sta zaradi logistike in šolanja ostala pri očetu, s katerim so bili izjemno povezani. Pri dedku so si uredili skromno stanovanje, a kot pravita, jima ni ničesar manjkalo, saj se je oče ves čas brezmejno trudil, da sta bila srečna in zadovoljna.
Toda leta 2021 se je očetu nenadoma ustavilo srce in otroka sta ostala sama. Mama Petra ju sicer ves čas obiskuje in jima pomaga, kolikor lahko, a za nujno potrebno prenovo domovanja, v katerem sta ogrevala le en prostor, ni bilo denarja. Ana ob obisku zato ni niti za hipec oklevala - Lii in Janu je naznanila, da jima bo Delovna akcija prenovila stanovanje, dela pa bodo končana v petih dneh.
A potem se je zapletlo ...
Drugi dan prenove je Bojan sporočil, da je zbolel, zato je bilo treba nekoliko prilagoditi delo. Vodenje je prevzel mojster Jure in uigrana ekipa je nadaljevala z delom. Ko so pričeli z odpiranjem sten, so našli kopico izzivov in ko se je Bojan po dveh dneh odsotnosti vrnil na delovišče, je bilo že jasno, da bo pet dni premalo za ustrezno prenovo stanovanja.
Potrebovali so še nekaj dodatnih dni, vendar se Lia in Jan nista pritoževala. Vesela in hvaležna sta bila, da jima je nekdo ponudil roko in ju vsaj malo razbremenil vsakodnevnega napornega slalomiranja med šolskimi obveznostmi v Italiji, službo in gospodinjskimi opravili.
Ana je poskrbela, da ne bo več slabih novic
Ana pa je imela dovolj negativnih presenečenj, zato se je odločila, da mojstrom priskrbi kakovostno okrepčilo, obenem pa zagotovi polno mero energije, ki jo pridni fantje potrebujejo za dokončanje zahtevne prenove. Tudi tokrat je zavila v najbližjo trgovino HOFER in se dobro založila z vitamini. Kupila je svež, še topel kruh in kopico drugih izdelkov za hitro in uravnoteženo malico.
HOFER je zvest prijatelj Delovne akcije že vse od njenih začetkov, kar v bistvu ne čudi, saj so trgovine HOFER prva izbira številnih slovenskih kupcev, ki želijo kupovati dnevno sveže izdelke vrhunske kakovosti po vedno ugodni HOFER ceni. Pri HOFERju so lahko prepričani, da je zadoščeno vsem omenjenim kriterijem, saj je večina svežih izdelkov lokalne pridelave in predelave, kar pomeni, da ne prepotujejo več tisoč kilometrov do končnega potrošnika. To se seveda pozna tudi na kakovosti izdelkov.
A če običajno velja, da je potrebno za vrhunsko kakovost odšteti več denarja, pri HOFERju temu ni tako! Vizija njihovega poslovanja je namreč FER ponudba in nizke cene za vse - brez kartic ugodnosti, mobilnih aplikacij in brez izrezovanja kuponov. Enostavno, prijazno in ugodno. Kot pravijo, radi olajšajo življenje kupcem, ki jim tako ni treba uporabljati mobilnih aplikacij ali izrezovati kuponov, da bi kupovali ugodno. To so poleg izjemne kakovosti ter ugodnih cen tudi pomembni razlogi, da se kupci radi vračajo v njihove trgovine.
Zakaj pri HOFERju ni programov zvestobe in kuponov ugodnosti?
Kartice zvestobe in kuponi ugodnosti niso nekaj novega, poznamo jih že vrsto let. A v zadnjem času so začeli nekateri trgovci uveljavljanje ugodnosti pogojevati z aplikacijo na pametnem telefonu oziroma predložitvijo kupona in kartice, kar je precej zamudno, za starejše, ki niso vešči uporabe pametnih naprav, tudi izjemno stresno.
HOFER po drugi strani že od samega začetka, ko je leta 2005 odprl svojo prvo od zdaj že 92 trgovin v Sloveniji, zagovarja enostavno, prijazno in ugodno nakupovanje. Zavestno so se odločili, da nimajo kartic zvestobe in kuponov, saj vsem kupcem zagotavljajo nakupovanje po vedno enako nizki HOFER ceni.
Za unovčitev ugodnosti pri HOFERju vam tako ni potrebno deliti svojih zaupnih osebnih podatkov, hkrati pa to pomeni tudi nižje stroške, ki jih skupaj z ostalimi prihranki v obliki najboljše HOFER cene vedno prenesejo na svoje kupce. Nakupovanje brez kartic zvestobe, zbiranja pik in izrezovanja kuponov pomeni hkrati tudi manj dodatnih stroškov za računalniško podporo, programsko opremo, kadre in komunikacijo. Vse prihranke, ki jih na ta način ustvarimo, pa pretopimo v naše nizke cene. Ker verjamemo, da je to edino fer, poudarjajo pri HOFERju.
Konec dober, vse dobro!
Tudi Ani je v kopici dela in skrbi prišlo še kako prav, da je lahko hitro in enostavno kupila bogato malico za svoje mojstre po odličnih HOFER ceni, ne da bi se morala ukvarjati z izrezovanjem kuponov ali brskanjem po pametnem telefonu. Zadovoljna in vesela je odhitela na delovišče, okrepčala svoje mojstre in tudi sama poprijela za delo.
Drugi del prenove je na srečo potekal po načrtih, tako da sta se Lia in Jan po osmih dneh lahko vrnila domov, kjer ju je pričakala kopica presenečenj - tudi poln hladilnik, za katerega je, kot vedno, poskrbel HOFER, obenem pa jima zagotovil še celo leto brezplačnih nakupov v njihovih trgovinah po vsej Sloveniji. Vse z željo, da ju vsaj malo razbremenijo obveznosti in bremen, ki sta jih morala prevzeti nase po tragični izgubi očeta, in se bosta lahko še bolj posvetila šolanju ter razvijanju svojih talentov.
Sponzorirana vsebina