Dnevne migracije v glavna središča evropskih mest pomenijo resno obremenitev okolju. Glavna mesta po Evropi so se tako odločila, da sprejmejo, nekatere bolj, nekatere manj drastične in hitre ukrepe, da bi zaustavile onesnaževanje.
V glavnem mestu Norveške Oslu so parkirna mesta za avtomobile spremenili v kolesarske steze
V središču Osla so parkirna mesta na ulicah spremenili v kolesarske steze, dodatno pa so postavili klopi in uredili manjše in večje parke z nasadi dreves in grmičevja. Mestne oblasti v Oslu so želele ljudi spodbuditi, da se v službo in po opravkih do centra ne vozijo z avtomobili, zato so na začetku leta 2019 končali postopek odstranjevanja kar 700 parkirnih mest. Dodatno so za voznike električnih avtomobilov zagotovili dodatne polnilne postaje in dodatna parkirna mesta za invalide.
V argentinski prestolnici Buenos Aires so oblasti sredi najbolj prometnih cest zasadili drevesa in cvetje
Da bi zmanjšali število prometa, so se v argentinski prestolnici odločili, da prepolovijo najbolj prometne ceste, zasadijo drevesa, uvedejo dodatne omejitve, hkrati pa so naredili steze za pešce in dodatne steze za kolesarje.
London je leta 2019 zapisal strategijo, s katero se je zaobljubil k manj prometa in več možnostim lokalnega prevoza
Vsi, ki so že bili v Londonu, vedo, da ima Anglija precej dobro urejene lokalne povezave in dober lokalni promet. Kljub temu da se veliko ljudi v službo, šolo in po opravkih odpravlja z lokalnim prevozom, je še vseeno ogromno takšnih, ki dnevne migracije opravljajo z lastnim prevoznim sredstvom. London se je tako odločil, da bo v središču mesta in mestnih okrožjih omejil hitrost na 15 kilometrov na uro, dodatno povečal možnosti izbire lokalnega prometa in zgradil dodatne pešpoti in kolesarske steze.
Madrid je zmanjšal promet za 32 %
Novembra 2019 so oblasti v Madridu začele postopno uvajanje omejitev prometa v centru mesta. Po uvedbi teh so oblasti zaznale 32 % padec prometa. Rezultati so jih tako navdušile, da so se odločile, da začasne omejitve uvedejo za stalno, dodatno pa so se odločile, da v strogem centru počasi ne bodo dovolile nobenih vozil, z izjemo električnih.
Mesto ljubezni je v določenem predelu preprosto ukinilo promet
Pariz je ob nekdaj prometni cesti tik ob reki Seni ukinil promet za osebna in lokalna vozila, cesto pa spremenil v stezo za pešce in kolesarje. Mestne oblasti so se v boju za okolje odločile tudi, da bodo do leta 2024 ukinile in prepovedale dizelska vozila, do leta 2030 pa tudi tista, ki se vozijo na bencin.
Glavno mesto Danske se osredotoča na kolesa
V Köbenhavnu so se oblasti odločile, da tako kot zgoraj omenjene države ukinejo določene najbolj prometne ceste v središču in tudi zunaj njega ter namesto njih uvedejo pešpoti, predvsem pa poti za kolesarje. Danes se več kot 50 % Dancev v službo vozi s kolesom.
Komentarji (0)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV