V podjetju, ki zaposluje približno 100 ljudi, do svojih naročnikov nimajo posebnih zahtev. "Potrebno je le upoštevati navodila, da se v primeru, ko je počiščeno, npr. dve uri ne sme hoditi po očiščeni površini ipd.," poudari Andreja Prosen iz čistilnega servisa Prosen Com, d. o. o. In čeprav se je nemalokrat pojavilo kakšno zelo zahtevno opravilo, Prosenova s ponosom pove, da so vsa opravila, še tako težka, vedno opravili strokovno, v roku in z zadovoljstvom naročnika. Pri tem pa je seveda opredelila najbolj referenčno delo, ki so ga v podjetju opravili: "Impregnirali smo naravni kamen na jahti najbogatejšega človeka na svetu, Carlosa Slima." H "kozmetiki" kamna namreč spada čiščenje in zaščitna impregnacija kamna pred vdorom umazanije, maščob in tekočin v globino ter vzdrževalna dnevna čiščenja.
Svojim naročnikom ponujajo tudi dnevna čiščenja, ki obsegajo redno odstranjevanje umazanije in odpadkov ter tekočo nego talnih oblog. To so dela, ki si sledijo v krajših obdobjih in so vselej enaka kot npr. praznjenje košev za smeti, brisanje prahu z opreme, čiščenje in dezinfekcija vratnih kljuk in sanitarij, čiščenje talnih površin. Specializirani so tudi za čiščenje vseh vrst naravnih kamnov (marmor, granit ipd.), za poliranje, kristalizacijo, impregnacijo in nego.
Kdaj in zakaj Slovenci največkrat pokličemo čistilni servis?
Pomlad je letni čas, ko v večini gospodinjstev pospravijo topla zimska oblačila, debelejši hišni tekstil zamenjajo z lahkotnejšim in svetlejšim, pospravijo prepolne predale in se znebijo odvečne "krame" … Seveda je to tudi čas temeljitega čiščenja stanovanja, pranja preprog in zaves ter čiščenja vzmetnic in oblazinjenega pohištva.
Andreja pove, da se ravno v tem letnem času njihove stranke najpogosteje odločajo prav za generalno čiščenje stanovanj, kamor spada čiščenje stekel, tlakov, PVC-materialov, tekstilnih talnih oblog, parketov, lamelnih zaves in premazov. Poleg tega imajo v tem času veliko dela tudi s sanacijo, kristalizacijo in impregnacijo balkonov ter teras.
Ker dejavnost čistilnega servisa še zdaleč ni omejena le na pomladno obdobje, nas je zanimalo, katera je tista storitev, za katero se najpogosteje odločajo njihove stranke. Na to vprašanje nam Andreja odgovori, da gre za čiščenje preprog: "Naš sistem čiščenja omogoča, da se preproge očistijo na okolju prijazen način.
"Imamo tri čiste!"
Andreja z nasmehom pove, da so v letu 2012 praznovali 30-letnico obstoja, ki so jo poimenovali Imamo tri čiste. V letu 1982 je takrat študent Fakultete za šport Jože Prosen začel čiščenje, zlasti generalno čiščenje poslovnih objektov. Izkazalo se je, da je prava tržna niša, in tako je v maju 1982 ustanovil čiščenje stekla in talnih oblog kot obrtno dejavnost.
Torej ni šlo za odločitev "Odprl bom čistilni servis!", ampak za pot, ki je na podlagi dosežkov prerasla v podjetje v času, ko je zakonodaja to dopuščala. "Gre za rast, znanje, stroko, strokovno delo, ki ji žal v slovenskem prostoru ne pripisujejo položaja, za katerega bi bila potrebna strokovna izobrazba. Imamo program, s katerim lahko vzpostavimo strokovno izobraževanje na ravni poklicnega izobraževanja, a žal
za to ni posluha, pa tudi kandidatov ne," sklene Prosenova.
Ste se nam že pridružili na naši Facebook strani? To lahko storite s klikom na