V Ikeini trgovini v norveškem kraju Slependen, kjer se blešči novo pohištvo živih barv, so obiskovalci lahko stopili za črne stene 25 kvadratnih metrov velikega stanovanja. Ko so prestopili prag, so jih pričakale gole betonske stene, ki so bile na nekaterih mestih prestreljene, zaradi eksplozije je celo manjkal del zidu. V stanovanju skoraj ni bilo pohištva, namesto postelje so bile na tleh žimnice, za svetlobo so poskrbele prosto viseče žarnice. Le okvirjene slike na steni in nekaj zaprašenih plišastih igrač je dalo občutek, da stanovanje ni zapuščeno, še pišejo mediji.
Na vseh predmetih so bili obešeni značilni listki s cenami, le da so namesto cene nanje zapisali zgodbe sirskih družin ter podatki o načinih, kako lahko prispevajo za Sirijo.
Akcija 25 m2 Syria je plod sodelovanja norveškega Rdečega križa s švedsko verigo trgovin in je del kampanje za zbiranje sredstev za Sirijo. Pri projektu je sodelovalo tudi oglaševalsko podjetje POL.
Glavni namen kampanje je bil, da opomnijo obiskovalce na sirsko državljansko vojno in da prikažejo, kakšno je življenje na vojnih območjih, kjer ni dostopa do vode, hrane in ni primerno opremljenih domov. Da je trgovina s pohištvom kraj, kjer razmišljaš o prihodnosti, stanovanje pa deluje kot opomin, kakšno srečo imamo v resnici, je povedala ena izmed organizatork kampanje Maja Folgero.
V okviru celotne kampanje, katere del je bilo tudi omenjeno stanovanje, so zbrali 22 milijonov evrov, ki so jih namenili za dejavnosti Rdečega križa v Siriji.
Komentarji (0)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV