Program, ki so ga v podjetju razvijali dolgo časa, analizira obrazne poteze psa, med tem ko mu preko računalnika ali telefona kažemo igrače. Če naš kosmatinec pokaže navdušenje nad določeno igračo – dlje časa strmi vanjo ali pa postane očitno razigran, se izdelek avtomatsko doda v košarico nakupa.
V trgovski verigi, ki je locirana v Braziliji, verjamejo, da bodo s tem programom dosegli, da bodo lastniki za svoje zveste štirinožne prijatelje lahko kupovali igrače, ki bodo psa resnično zanimale. Vsi lastniki psov namreč vemo, da so psi kot majhni otroci – po določenem, lahko že zelo kratkem času, navdušenje nad novo igračo mine, na koncu pa se igrajo vedno z eno in isto, čeprav je že močno prežvečena.
Komentarji (0)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.
PRAVILA ZA OBJAVO KOMENTARJEV